Skip to main content

Workshops til Planner Days 2020

Under årets tema ‘Når møder går til græsen’, kan du deltage i en række inspirerende workshops og arbejde med forskellige faglige emner. Se listen med workshops til Planner Days 2020 her. 

Giovanni Niese

Konsulent og co-founder af BusinessLinker

Workshop: Linked-In Masterclass
ved Giovanni Niese

Din branding begynder fra det sekund du møder et andet menneske. Dit kropssprog, tonalitet, ordvalg, attitude m.m. udsender signaler, som bliver afkodet af modparten. Tilsvarende gør sig gældende på de digitale medier, hvor det skrevne og sagte ord, videoklip m.m. er med til at skabe et billede af dig og din virksomhed. Uanset din stillingsbetegnelse, så er det afgørende, at du ved, hvordan du bedst kan præsentere dit brand, og derigennem skabe og tiltrække positiv opmærksomhed omkring produkter, events, arrangementer m.m.

På workshoppen vil du lære:

  • Hvad personlig branding er
  • Hvordan du skaber de gode budskaber
  • Hvordan du skal kommunikere dine budskaber, og dermed skabe dit brand
  • At bruge LinkedIn som redskab til at arrangere og kommunikere events
  • Effektive tips og tricks

Giovanni Niese er en af Danmarks førende LinkedIn’er og har mere end 13.000 forbindelser på platformen. Han underviser virksomheder, iværksættere, privatpersoner og studerende i, hvordan man går fra at være en “nobody” til en “somebody”.


Henrik Holst Christensen

Branding-ekspert og founder af Brandstifter

Workshop: Branding af events med rettidig ildhu
ved Henrik Holst Christensen

At lave markedsføring er én ting – at skabe et brand noget andet. I denne inspirations-workshop vil Henrik med humor og relevante konference-, møde- og event- cases, som Danish Airshow og KA´s  Manifest-rejse, stille skarpt på, hvad der skal til for at skabe et brand gennem forenkling, forstærkning og formidling.

Efter workshoppen vil du:

  • Være inspireret til at udvikle dine møders- eller virksomheds brand
  • Have en klar model for, hvordan du udvikler dit brand
  • Have fået indspark til, hvordan du skærer et budskab til, så det trænger igennem
  • Vide hvordan en kreativ tilgang kan få din event til at gå viralt

Henrik Holst Christensen er en af Danmarks førende eksperter indenfor branding. Brandstifter er en virksomhed bygget på relationer og stærkt samarbejde.


Stine Nybo

Projektchef, OrgaNicer

Workshop: Aldrig mere stå i kø! Aldrig mere stå i kø!
 ved Stine Nybo & Mette Thuesen

Deltagerne vælter ind mod buffeten, en kø har dannet sig og du overvejer tøvende, om du skal stille dig i den (selvom du ikke kan se hvor  den ender), om du skal skaffe dig en god plads ved et bord, (man skulle jo nødigt ende alene!) eller om du skal snige dig udenom køen og se hvad der egentlig er på buffeten. Du bliver helt forpustet ved tanken… men hov – der står endnu et buffetbord, som slet ikke bliver brugt, for det står i hjørnet længst væk. Køen som for resten er startet i den forkerte ende af buffeten, og derfor nu er blevet til to, hvor folk går mod hinanden… Kender du det?

Nu skal det være slut – gør som dine kolleger og bliv en succesfuld oplevelses-guide for dine mødedeltagere!

Til workshoppen vil du lære:

  • Om nudging – eller adfærdsdesign, som en metode til at ‘analysere’ dine mødedeltagere, så du med små ændringer kan påvirke deres adfærd, så de lærer mere, spilder mindre tid, oftere udfylder evalueringsskemaer osv.
  • Hvordan små ”nudges” kan hjælpe både dig selv og deltagerne til en bedre mødeoplevelse ved at træffe de rigtige beslutninger på de rigtige tidspunkter
  • Hvordan vi kan designe og signalere rigtigt, så vores deltagere får en bedre oplevelse og vi får et mere succesfuldt arrangement.

Stine Nybo er projektchef og Mette Thuesen projektleder, begge i OrgaNicer. Her arbejder de bl.a. med et hav af projekter og med at omsætte den nyeste viden inden for mødebranchen til konkrete produkter og services.  


Nataliya Wiedemeyer

Virtuel leder, træner og facilitator, Virtual Team Heroes

 

 

Workshop: The Winning Formular for Virtual Teams
ved Nataliya Wiedemeyer

Distributed teams and offices have become the normal practice nowadays, but the culture of efficient, effective and powerful virtual communication still has potential to improve. Connecting the right people at the right time to quickly share perspectives and collaborate, while decreasing the costs and hassles of travel is the formula for success and competitiveness of a modern business.

At the end of this session you will have specific measures at hand on how to:

  • Streamline communication in your team with less time spent on emails and meetings
  • Make virtual meetings an integral part of your communication mix. Organize them to be valuable team time for productive collaboration and exchange, not a frustrating time-sink
  • Leverage on technology: which tools might be best for your team.

Nataliya Wiedemeyer is a virtual leader, trainer and facilitator. She helps virtual teams to develop as well as to improve their engagement, performance and productivity.

The workshop will be held in English.

Vil du være sikker på en plads?